blåsväder

Höll på att blåsa bort när jag skulle gå hem från skolan. Vinden tog seriöst tag i en. Övervägde att hålla fast mig i ett träd där ett tag. Kallt o jävligt. Brrrrr. Nu ligger jag inne i värmen under filet. Mycket bättre.

Är så himla mätt. Gjorde en pastagratäng som skulle vara för 4 pers (så jag skulle få lite matlådor), men fick 5 matlådor plus att jag åt för typ 2 pers till middag. Sick. MEN bra.

Imorgon börjar man 08:15 igen då... Inte okej! Slutar dock 10:00 så då känns det lugnt. MEN då måste vi skriva klart vårat pm. Eller måste och måste. Vi vill väl få det gjort liksom.

Känner att jag skriver så himla roliga inlägg nu för tiden. Keeeeeeeewl snart är det jeeeeeeewl.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0