jag skäms

Har uppdaterat så himla dåligt på senaste tiden att jag skäms lite. Igår var det partyparty! Det var roligtroligt! :D Hade dock så jävla ont i fötterna när jag kom hem. Kunde knappt gå när jag hade tagit av mig skorna. Men man är ju ändå ganska härdad ;)

Nu ska jag snart ta och åka till Anna och hämta min väska och mina converse, sedan bär det av till ma & pa för att kanske hinna fräscha till mig en aning. Klockan fem blir det middag hos mormor :)

Vi höres snart igen. Promise!

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan! Jag ska köpa en jacka men behöver lite hjälp. Vet inte vilken färg jag ska ta. Jag skulle vara tacksam om du lämnade en kommentar om vilken färg som skulle passa till sommaren :).

Direktlänken är:http://ferhat.blogg.se/2010/may/jacka.html



Btw, fin blogg ;)

2010-05-16 | 16:49:01 | http://ferhat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0