roberto cristofoletti

Igår var jag som sagt på en hoppclinic. Det var landslagsryttaren och italienaren Roberto Cristofoletti som höll i den. (Helena lundbäcks loverboy.) Det var den bästa clinicen jag någonsin har varit på. Jag lärde mig huuur mycket som helst. Som jag skrev så höll den på i tre och en halv timme, så på slutet var hjärnan full av ny inforation. Att han pratade engelska var inga problem, det var lätt att förstå. Mycket väl spenderade 150 kr. Jag tycker synd om er som missade den!



Idag har jag haft hoppträning (då fick jag nytta av mina nya hopp-kunskaper, hehe). Hoppade Mira och det gick ganska bra. Bättre mot slutet. Har väl en till hoppträning innan hopptävlingen. För tydligen så ska jag ju tävla henne då. Testing testing liksom.

Måste köpa en ny ridhjälm också....... Orkar inte ens gå in på det. Blir bara förbannad. Tjejen verkar ju vara utan skam i kroppen iaf. Good for her.

Aja, ha en fortsatt bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0