grillkväll

Tjappppa!

Igår hade jag och flickorna en grillkväll hemma hos Anna. Flintastek och pommes satt inte fel! Det var meningen att vi skulle spela kubb också, men det blev aldrig av. Istället satt vi och snackade in på småtimmarna.

Idag är det faktiskt ganska bra väder. Sisådär 17-18 grader i skuggan och solen kommer fram lite då och då. Snart ska jag traska ner till tvättstugan och plocka ur dom sista maskinerna och vika den torra tvätten. Sedan hade jag tänkt att packa med mig lite kläder till ma & pa. För på fredag åker vi till TURKIET! :D Det ska bli så himla härligt! Få vara i värmen och bli lite brun. För det verkar ju stört omöjligt här hemma...

Sen ikväll blir det kvällstävling i Matfors. Synd att man inte har en häst... :/




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0