ridbyx-jakt

Igår var jag på ridbyx-jakt med Carro. Hon hade hittat ett par snygga i jeans-modell på internet som vi även hittade när vi var och kollade, men inte i våra storlekar dock. När jag kom hem hittade jag en hemsida där ridbyxorna fanns till ett billigare pris (750:- inkl frakt. / i butik kostade de 899:-). Så nu behöver vi bara komma på vilken storlek vi ska ha, sedan ska vi nog beställa :) Och då blir det ju dessutom ännu billigare om vi delar på frakten.

På eftermiddagen åkte jag & syrran och hälsade på mormor. Efter det skjutsade jag hem syrran och åkte direkt till stallet. Där kollade jag när Cobbe (ponnyn jag ska börja rida) hopptränade. Han såg fin ut :) Han syns i mängden då han är flugskimmel med stubbman ^^, jättesöt! När lektionen var slut följde jag med upp till stallet där han står. Dom visade mig var alla grejer fanns och sådär. På torsdag ska jag dit och rida honom för första gången. Roligt! :D

Emma

Kuuuul med cobbe :D

2010-01-19 | 22:03:53 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0