maxad d-ponny

Nu sitter jag i lägenheten och slappnar av. Har haft in- & utsläpp på ridskolan idag. Moa ringde igår, så jag ställde upp. Hon får ta nästa gång jag har, inga problem liksom. Det gick ovanligt problemfritt både vid insläppet och utsläppet. Det tackar man för :P Det var jag och en till tjej (+ hennes föräldrar) som skötte hela kalaset. När vi hade tagit in alla hästar så frågade dom om jag ville börja rida deras D-ponny en gång i veckan. Dom var jättetrevliga och hästen verkade snäll så jag sa självklart ja :) En annan som är arbetslös har ju ändå inget för sig på dagarna, haha. Tjejen skulle kanske ha med honom på lektion imorgon, så isåfall ska jag dit och kolla :)

Jag har nyss dragit runt med dammsugaren här. Diskat har jag också gjort. Och torkat av vardagsrumsbordet. Med andra ord är det ganska rent och fint här nu. Idag flyttar jag hem igen, men jag kommer åter på onsdag. Då är jag här för att stanna! Typ. Haha.

Ha en fortsatt bra dag så uppdaterar jag kanske senare.

Anna

ååh vad kul!:D berätta mera:D bilder(a)

//tjatande anna;D

2010-01-18 | 09:15:27 | http://ajls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0