galoppbommar, nej tack

Heeeelt slut. Har gått lös som en jävla iller här nu. Dammsugit, skurat lite i badrummet, packat upp alla mina grejer osvosvosv. Flitiga-tjejen. Det enda som är planerat för idag är att åka iväg och rida Cobbe :)

Hopptränade med Masse igår. Det var nog inte riktigt våran favoritövning. Först skulle vi rida över galoppbommar. Och jag skojar inte när jag säger att Masse halkade på bommarna med bakbenen VARJE gång. Sedan skulle vi hoppa, och då var det galoppbommar mellan hindrena också. Näää gud, inte våran grej. Jag vill träna att hoppa bana (UTAN bommar) så att vi får mer flyt på det istället. Menmen.

Nu ska jag ta tag i disken och sedan fundera ut vad jag ska äta innan jag åker iväg och rider. Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0