trasig jacka

Har nyss kommit hem från en liten tripp till Birsta med min mor & far. Vi var på IKEA och Willys. Vi var även in på Peak i Birsta city, eftersom jag har varit så duktig och gjort sönder min peak-jacka. Inte mycket, men råkade riva ett hål i ärmen. Tjejen i kassan sa iaf att jag kunde gå till Peak i stan så skulle dom limma det. Så det ska jag göra någon dag framöver. Tur att min syster har en likadan jacka (fast svart) som jag kan låna medan min jacka är på lagning ;) Hoppas det är okej?

Nu ska jag kolla på Outsiders på Kanal 5. Haha, det finns väldigt konstiga människor.

J

Det går bra.. jag behöver den ju knappast själv ;D

2010-02-03 | 00:25:29 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0