tävling igår

Här var det trögt med uppdatering, måste jag säga...

Igår var det hopptävling. Smörjde nacken med voltaren, sedan var man fit for fight. Det gick ganska bra för mig och Masse (även fast vi fick 12 fel i omhoppningen, en "vägran" och två rivningar), men när han skulle hoppa banan en andra gång med en annan så vägrade dom ut sig :/ Våran runda var iaf bättre än förra tävlingen. Vi fick lite mer flyt. Men som vanligt blev det några för många "helikopter"-hopp... Och när han sprang åt sidan på sista hindret var det helt och hållet mitt fel. Skyller det inte på honom. Jag gjorde en jättedålig sväng så vi kom snett på hindret. Sedan var han inte riktigt framme när vi skulle hoppa om hindret. Också mitt fel. Men somsagt; bättre än förra gången. Vilket tyder på att vi är påväg åt rätt håll iaf.

(Det kommer en film från tävlingen sen)

Anna

ja och inge resultat hade dom på hemsidan heller;( helt utstängd känner jag;( haha nejdå men låter som det gick braändå, man kan ju inte ha allt för höga krav så du borde vara nöjd!!:D:D <3

2010-02-10 | 07:21:03 | http://ajls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0