sunshine-saturday

Solen skiner och det är lördag. Härliga tider!

Igår hämtade jag mina nya ridbyxor som hade kommit till Ica. Jag hade sådan tur att dom passade. Fast när jag satt i sadeln så var dom lite stora i midjan, men det kan jag leva med. På tal om sitta i sadeln så red jag igår. Dressyr på Lord Calvert B (aka. Kalle). Det gick mycket bättre än sist, så jag är nöjd :)
Efter jag hade ridit så stannade jag kvar och kollade på hoppträningen som var för Leif Hall. Jag har några små filmsnuttar på dig Emma, om du vill ha? :)

Idag ska jag fira mormor. Smörgåstårta och hela faderullan. Jag har nyss duschat och provat en ny brun-utan-sol som jag köpte när jag var på stan i torsdags. Hoppas att den är bra. Färgen ska tydligen inte synas förrän efter 2-4 timmar.
För att mina päron ska få dricka alkohol ikväll så tänker jag skjutsa hem dom. Då känns det lika bra att sova hemma, så det är vad jag tänker göra. Imorgon ska det tydligen bli snöstorm(?) och mamma verkar väldigt peppad på att hon och jag ska sitta inne och kolla på film. Får väl gå med på det då.

Emma

Ja gärna :D

2010-02-20 | 16:58:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0