still snowing...

God förmiddag.

Vad händer ute i världen? Nu på morgonen har jag kollat på Biggest loser och Top model. I vanlig ordning. Det kommer inte att hända mycket intressant här hemma förrän jag ska till stallet runt 15:00-15:30. Hoppträning står på schemat. Undra vad Carina har hittat på för övningar till idag. En liten bana kanske? Hoppashoppas. Det blir förmodligen en liten update om vad vi gjorde och hur det gick senare när jag har kommit hem. Ska väl stanna och kolla när Emma hopptränar också, så då är jag inte hemma förrän efter 20:00.

Ps. Det snöar idag också... Ds.

Byebyeäppelpaj

Anonym

1: ååh, jag vart sugen på äppelpaj nu:(

2: det är alltid lika roligt när man har bra vänner som du som vill vara snäll och kolla på

en :D loveucrap!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-03 | 16:05:51 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0