morgonrutin

Jag började min morgon i vanlig ordning. Dvs ligga kvar i sängen och äta frukost och kolla på Sex and the city. Har snart sett klart alla säsonger. Då får jag börja med en ny morgonrutin. Kanske ska börja se om alla Supernatural-säsonger? Haha, nej inte än. Kanske om någon månad ;) Jag, Petra och Emma ska iaf börja kolla på säsong 4 idag(?) eller på fredag. Längtar! :D

Mina andra planer för dagen är att fira pappa (53 år idag! Grattis!) och sen ska jag hjälpa Petra att plugga matte. Ska göra henne till ett matte-snille. Hihi.

Nu måste jag diska. Blääääääää. Sedan ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig. Har typ inga kläder här... Tough.

Bye!

Anna

om 2½ månad får du börja titta på supernatural igen i alla fall!:D eller du måste för då är jag hemma och då har du inget val;) MISS YOU!!!<3

2010-02-25 | 12:01:13 | http://ajls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0