jump for my love

Hej!

Kom hem från stallet för ca en timme sedan. Stannade inte kvar för att kolla på hoppträningarna efteråt. Anledningen var att det snöade en del, och jag ville gärna ta mig därifrån utan att bli helt insnöad. Och som svar på det alla undrar är Ja... Snön har gjort comeback. Nu får det räcka! Man blir aldrig nöjd. Dom senaste vintrarna har jag klagat på att det bara har varit slask och is och ingen snö, och nu när vi har haft den bästa vintern på länge, så klagar jag ändå. Jag tycker att det är härligt med snö på vintern. MEN, nu vill jag att den ska börja smälta bort och att våren ska få ta över. Man kan tydligen inte få allt man vill...

Hade hoppträning med Masse idag. Först var han dum och ville inte hoppa ett hinder som var kanske 70 cm högt. Först stannade han och sedan sprang han förbi. Ställde han sedan framför hindret och gav han några rejäla sparkar i magen. Sedan hoppade han jättejättejättebra hela lektionen :) Inte ett enda dåligt språng. Inga helikopterhopp, ingenting sånt. Sötmassisen<3


Kungen i hagen. Det är ju vad han tror iaf haha.



emma

söööööt:D

2010-02-18 | 21:57:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0