info-möte

nämen tjenare!

Klockan 10:30 var jag i stan på ett info-möte hos Miroi. Hittade dit trots att dom hade flyttat (jag var till och med först dit!). Det var ett kort möte på cirkus 20-30 minuter. Ska dit igen nästa vecka på ett "privat möte". Då ska vi snacka om vad jag vill ha ut av det osv osv osv. Personligen tycker jag att det känns liiite overkill att ha massa seminarier om cv och personlig marknadsföring mm, eftersom jag nyss har haft det. Det ska påpekas nästa vecka.

Eftersom mötet var så kort och jag hade betalat för tre timmar parkering (haha?), gick jag en sväng på stan. Köpte lite nödvändigheter som deodorant, hårborttagningskräm, ett par trosor, en ring och en subway-macka.



När jag kom hem var jag duktig och dammtorkade hela lägenheten och skurade badrummet. Dammsög gjorde jag ju igår så det slapp jag. Och imorgon är det tvättning som gäller. Hej o hå vad duktig jag är!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0