hundklippning

Ber om ursäkt för att det inte blev någon uppdatering igårkväll. Hoppträningen gick iaf dåligt. Och jag vet varför. Han var inte igång och framme för skänkeln. Och ja, jag vet också att det var mitt fel. Och jag vet också att det blir bättre när jag får rida fram själv. Så på tävlingen kommer det att bli finfint.

Idag har jag och mamma varit iväg och fått Elvira klippt. Hon blev så söt så :) Och hon luktar gott. Nybadad och fick parfym o grejer haha :) När Elvis var färdigklippt åkte vi och hälsade på mormor en sväng.

Ikväll har mamma varit borta på middag, så jag och pappa åt på Sibylla. Haha.

Jag ska sova hemma-hemma ikväll, för jag ska skjutsa mamma till tåget typ 05:30 :| Kul. Lär inte vara nå trött eller?? Nääääe. Får typ gå och lägga mig nu...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0