grönt kort-prov

Tjabba!

Har nyss tryckt i mig ett skrovmål från MAX. Det satt fint. Klockan 16:00 idag var jag på ridskolan och skrev prov för grönt kort. Duktig som man är så klarade man det galant ;) Så nu får jag tävla annat än bara klubbtävlingar.

Ni ska få en liten update om dom senaste dagarna, då jag inte varit så aktiv här.

Fredag: Red först Cobbe på en liten tur i skogen. Det var lite mysigt, och han skötte sig exemplariskt :) Sedan åkte jag ner till ridskolan och red dressyrlektion på Masse. Han skötte sig också exemplariskt :) Fast den där galoppen får jag inte till...

Lördag: Red Masse i ridhuset. Han skötte sig bra även idag, men blev dock lite springig emellanåt. Galoppen var snäppet bättre än dagen innan.
Åt middag med mamma & pappa (Cherry woken, what else? Hehe). Sov även där (inte på Cherry woken alltså...). På kvällen knallade jag upp till Carro och kollade på Melodifestivalen med henne och hennes syrra.

Det var väl det. Skulle egentligen ha hjälpt Petra med sitt matte-plugg, meeen hon dissade det. Då blir det väl till att spendera resten av kvällen framför datorn.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0