fettisdagen

Hej på er!

Det har gått en vecka sedan jag uppdaterade sist. Kan ju säga att jag sedan dess har ridit, festat, städat och allt det där vanliga.

Idag är det inte bara fettisdagen, det är mormors födelsedag också. Grattis till dig mormor! Ska ringa och gratta henne alldeles strax.

Imorse klev jag upp klockan 08:00 och åkte till Cobbe och skrittade ut en sväng i skogen. När jag kom hem för ca en timme sedan kastade jag mig i duschen och om en stund ska jag ner på stan. Där ska jag lämna in jackan på lagning (det kanske är på tiden?) och så ska jag på möte hos Miroi.

Klockan 17:00 bjuds det på middag och semla hos mor & far. Gött.

Ha en fin fettisdag och ät många semlor!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0