barnvakt

Guten morgen.

Igår var det hoppträning igen. Hoppade Masseboooy. Det gick till och med sämre än i onsdags(?!) hur det nu ens är möjligt. Det blev en avramling på köpet också. Inget farligt. Tappade balansen och gled av. Typ. Är lite öm i nacke och arsle idag, menmen. Smällar man får ta :P Ska ladda om inför tävlingen imorgon!

Efter ridningen var jag med Petra & Emma. Vi hyrde film och köpte karrrrameller :) Cozyyy.

Om en stund ska jag sopa av bilen (satans snö, nu räcker det!!) och åka och vara barnvakt i några timmar. Det är vad som är planerat inför idag. Sen får vi se vad som händer (och fötter).

Ciao-bella!



Anna

ojoj ramla du av:O bjuds det på prinsess då?;) spara de tills jag kommer hem!!!(a) Hoppas de gick bra och så får du tagga till tävlingen, kan bara gå bättre:D:D LYCKA TILL!!!!<3

2010-02-06 | 10:34:40 | http://ajls.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 | 20:43:19 | http://stockholmsjenna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0