bajs i kattlådan

Hello hello!

Vaknade imorse av att Pixi hade skitit. Inte utav lukten, utan utav att hon kraffsade på toastolen. Det är hennes grej. Varje gång hon skiter kraffsar hon på toastolen. Då vill hon att man ska komma dit och ta bort det. Det är väl bra att hon gör det, för då slipper det stinka bajs i hela lägenheten, men måste hon jämt skita typ 8-9 på morgonen?! Tydligen...

Har varit ner och bokat en tvätt-tid. Det var ledigt både idag och imorgon, men jag tänkte att jag tar imorgon istället, så kan jag städa lite idag. Diskat och dammsugit har jag hunnit göra. Vet inte om jag ska dammtorka idag... Av erfarenhet brukar dammet flyga när man river ur sängkläderna (vilket jag ska göra imorgon eftersom jag ska tvätta), då känns det onödigt att ha dammtorkat dagen innan, om det ändå kommer bli dammigt dagen efter. You see my point?

Om några timmar ska jag traska upp till mormor & morfar. Innan dess kan jag väl iaf kasta gammal reklam och gamla tidningar, torka av "all-bordet" och läsa igenom den nya reklamen som kom idag.

See you later alligator!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0