arbetsintervju

Idag har jag varit på en arbetsintervju. Var nervis innan, men det gick bättre än väntat. Jag hoppashoppas att jag får jobbet. Vill jobba!

Efter intervjun åkte jag och mamma med Pixi till veterinären. Hon kliar sig i öronen hela tiden så vi tänkte att vi måste kolla upp det. Och det visade sig att hon hade öronskabb :| stackars lilla Pixi! Vet inte hur hon har fått det. Så vitt jag vet så har hon inte träffat andra katter, hon är ju en inne-katt :O Hon fick iaf ett medel på huden i nacken så att dom där äckliga krypen skulle försvinna. Om några veckor ska det tydligen vara borta. Så det är ju bra :)


Öronskabb



Nu ska jag ta och fundera ut någon middag. Är hungrig som en varg! Efter det ska jag läsa lite matte. All for you Petrusa!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0