orkaaaaa

Asså vad är det för fel?? Är på lite avigt humör. För det första så kommer jag inte in på min mail. Hotmail verkar ha problem med sina servrar eller nåt sånt. Msn funkar inte heller... Och för det andra så skulle jag behöva skriva ut ett dokument från rättsbanken. Men den jävla skitsidan kan jag ju inte ens logga in på tydligen. Har fått information om att man ska använda sitt användarnamn och lösenord som man har till hig. Men icke! Behöver det där dokumentet! Ska nämligen göra uppgifter utifrån det till på måndag. Dom kan ju ta sig i röven.

Som grädde på moset strular facebook.

Nu vill man ju bara åka 20 mil norrut och gräva ner sig.........




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0