julklappshandling

Imorse drog man på sig dunisen och gick till skolan typ kvart i åtta. Härliga tider! Det kändes lagom orättvist när det var mörkt ute (-17 grader!) och mörkt i nästan varenda fönster och i princip inte en käft ute. Ville också ligga och sova i min varma sköna säng! Hade tusen nålar i varje lår när jag kom fram till skolan 20 minuter senare. Långkallingar är för klenisar!

Satt snällt och fint i skolan till klockan 10:00. Efter skolan gick jag på stan med Pillan och Anna. Vi hann inte så mycket mer än att äta lunch innan dom skulle ta tåget hem. Traskade sedan runt på stan själv en stund. Köpte faktiskt ett par julklappar :)

När jag hade gått hem och lämnat alla kassar gick jag till ica och handlade lite käk. Kokade ihop god kyckling med pesto och ris till middag. Möms.

Nu är det ju som sagt helg för min del. Imorgon ska jag väl bara slöa. Kanske städa litte. Och på lördag ska jag kolla på Johannas nya lägenhet :D Har hört att den är väldigt fin. Ska bli så himla roligt att hon flyttar hit, nära mig :D Eller inte jättenära, men iaf i samma stad ;P
Kanske blir nå party också. Kåren på lördag lockar. Men vi får helt enkelt se.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0