1 dec

O'hoj!

Hade tidig föreläsning i förmiddags. Sällskapade med Madde till skolan. Vi hade bestämst att vi skulle gå tio-fem i nio. När klockan är tio i nio plingar jag på hos henne. Då har hon precis kommit ut ur duschen(!) haha whattafakk! Vilken jävla tidsoptimist hon är asså :P Hon sa att hon inte fattar hur jag kan vara så punktlig jämt. MEN HALLÅÅ?? Jag kanske kan klockan! Som vissa andra inte verkar kunna?! Haha.
Hann nätt och jämt i tid till föreläsningen iaf. Halvsprang genom hela skolan (eftersom föreläsningen sjävklart var allra läääängst bort).
Efter föreläsningen (som var så tråkig att jag höll på att dööö. ville resa mig upp och gå. typ.) åt vi lunch och sedan satte vi oss i kära bibblan och gjorde alla uppgifter till morgondagens övningstillfälle. Så himla duktiga vi är! Speciellt duktigt är det att vi orkar släpa på aset till lagbok fram och tillbaka till skolan. Ni ska bara veta hur mycket den jäveln väger! Inte okej.

En dag kvar, sen helg! :D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0