har fått bostad!

Fick precis ett mail om att jag har blivit tilldelad bostad! På Söder kommer jag bo i en etta på 41kvm + balkong ;D Det verkar asbra! Ganska nära till skolan också. Det enda negativa är väl att det inte ingår internet (men det är väl inga större problem att fixa själv) och att det är visstidskontrakt (dvs jag får bo där ett år sen får jag ställa mig i bostadskö igen år 2). Men somsagt: inga större problem :)

Nu ska jag bara svara ja också! Får inte glömma det! ^^ Hoho aspeppad nu! :D

Så här ser lägenheterna ut:




(Bild tagen från geflestudentkar.se)



Emma

FETTFIIIINT!! :D

2010-08-02 | 16:13:42 | http://emmanyyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0