glad påsk

Hejhej!

Sitter hemma med mor, far och morfar nu. Vi har varit och hälsat på mormor på sjukhuset och snart ska vi äta lite påskmat. Gott! Jag är hungrig!

Igår var jag på klassfest. Och när jag kom hem runt 02:00-tiden möttes jag av en MUSJÄVEL(!!) i trappen. Höll på att tuppa av! Men musen blev lika rädd som jag så hoppade ner för några trappsteg och sprang iväg. Själv så sprang jag raka vägen in i lägenheten och stängde dörren så fort jag kunde. Och pappas kommentar när jag berättade att jag sett en mus i trappen var: "Var du inte riktigt nykter??" Eeeeeeh?? Jag vet ju vad jag vet och jag såg ju vad jag såg! Lite äckligt...

Meeen jag hoppas att ni har haft/får en trevlig påsk :) Själv ska jag ta och norpa lite godis ur mina påskägg som jag har fått :D See ya!

anna

hahaha! Vad gjorde den där? Hur var festen då?:D saknar dig hörs på onsdag 11 om du kan?:)

2010-04-04 | 05:18:25 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0