effektivitet

Jappjapp. Idag har man fått lite nytta gjord iaf. Först och främst så har jag tvättat. Det var inte så mycket smutstvätt så det gick ganska snabbt. Vilket var skönt. När jag var klar i tvättstugan tog jag en dusch och sedan åkte jag och DED ner på stan. Först traskade jag till Miroi och fick mina närvaropapper påskrivna (mer pengar om två veckor, wooohoo!). Efter det promenerade jag vidare mot Ica esplanad och köpte ett frimärke, passade även på att handla lite till middagen. Tänkte kocka lite pasta och tomatsås. Det var faktiskt ett tag sedan så det kommer sitta fint i kistan :D

Och nu är klockan 15:00! Man är väl ganska effektiv ändå va?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0