"vi ses"

igår var jag hos anna ända till hon skulle åka. vi trodde att det skulle bli lättare att säga "vi ses" istället för "hej då", men blödig som jag är så började jag såklart böla när det gick upp för mig att det var sista gången jag träffade henne på 9 jävla månader(!!) tillslut stod vi båda där och grät. usch va jobbigt..

nu har jag äntligen fått till skype-skiten också. blev nå knas igår. men tur då att man är värsta hackerN, så jaa det löste sig. så nu kommer vi kunna prata med varandra direkt över internet. ska installera webbkameran också så att vi kan ha videosamtal ;P

VI SES!



anna

aaw jobbigt:'( vill ha med dig! men vi far snacka ofta,OFTA sen nar jag skaffat bredband imorgon:D

2009-09-04 | 13:44:45 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0