sweden's next best friend

tjatja!

nyss kollat klart på America's next top model 12. jag vet vem som vann jag vet vem som vann jag vet vem som vann! men jag ska inte förstöra spänningen för er som följer det på tv3.

idag har jag och mi madre varit på stan och shoppat lite. jag köpte en mysig halsduk från Gina Tricot och så fick jag ett par uggs (fake ofc) av mina snela päron. så nu slipper jag frysa i höst/vinter ^^

imorgonbitti (08:00!!) ska jag följa med Carro till stallet och hjälpa henne att förbereda sig inför dressyrtävlingen. sedan ska jag boka bord till Petras födelsedagsmiddag. who's your best friend lixxxom?!

Sofia

Hej! Ville bara ge ett snabbt tips om min lilla blogg där jag skriver om mode, skönhet samt en del om min egen vardag. Håller alltid en fin stämmning i bloggen, och uppdaterar flera gånger om dagen...



www.vivalasofia.blogg.se



Har du tid kan du alltid checka in den, annars är det bara att dissa denna kommentar, haha (:



Ha en bra dag!

2009-09-27 | 13:26:56 | http://vivalasofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0