sista buggy-turen?

idag har det varit finväder. över 20+ i skuggan. jag som trodde hösten var här, med tanke på att det faktiskt är 1 september idag. men icke. det känns bra att sommaren inte släpper taget så lätt. men på tal om hösten så måste jag införskaffa en ny höstjacka. vill ha en skinnjacka i mc-modell, tror jag. skinnjackan jag har nu har blivit noppig och ful :/

eftersom det var varmt och skönt idag så tog jag ut beach buggyn på en liten tur. kanske sista åkturen innan vi ska ställa av den över vintern. anywaaaay, åkte till Max och åt med anna. sista gången hon åt på Max på minst 9 månader. stackarn :P ska träffa henne för sista gången på 9 månader(!) senare idag. jisses.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0