joli & jeli

goder afton!

dagen har rullat på i ett hyffsat tempo. har spenderat lite tid med min syster. plockade upp henne när jag skjutsade mamma till jobbet. vi var en sväng på City gross, jag lagade mat åt oss (och pa-pa), vi bakade cookies, vi kollade på Miami ink. typ det har i gjort. på tal om tatueringar så ska min syster göra en på fredag. och jag ska följa med(!) förstår inte varför, men jag blir nervös av bara tanken. varför blir JAG nervös? smärta skrämmer mig, i guess. men det går nog bra det där. kan ju vara en bra erfarenhet ifall man någon gång i framtiden skulle få för sig att bli marked for life.

nigga please

Sanna

Kikar in!

2009-09-24 | 14:52:27 | http://sannakumlins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0