here I am, still waiting...

imorse var det ungefär samma visa som igårmorse. mamma väckte mig och vi gick ut på en promenad med hundskrället. fast idag blev det en kortare runda. kanske 4 km eller något i den stilen. men det är ju inte illa pinkat, nästan en halvmil ju :)

nu har jag nyss kommit in från ännu en promenix med elvira. innan det så skjutsade jag mamma till jobbet.

ringde McDonald's för fem minuter sedan och frågade om de hade tillsatt alla tjänster som de hade annonserat ut. och det hade dom inte. dom höll på med intervjuer och sådär. så då är det väl bara att fortsätta vänta på min tur (om jag får en chans). blir väl att ge Arbetsförmedlingen en chans annars. det känns bara sååå jobbigt...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0