helgen

igår var det bara chill med dill. åt middag, hela familjen samlad. sedan satte vi oss och kollade på Freaky friday och åt ost & kex. när syrran åkte hem gick jag och la mig och kollade på House of wax. så klockan 03:05 när filmen var slut somnade jag sött. himla bra film det där alltså.

idag har jag hittils hunnit duscha och lyssna på 80-tals rock. i'm a sucker for 80's music. min musiksmak är så bred som... bredbar vitlöksost(!?) jag lyssnar på allt från Akon till Håkan Hellström till Pink till Queen till T.I till Takida till Adam Tensta till AFI till Crossfire till Black eyed peas till Breaking Benjamin till Bon jovi till Britney Spears till Crossfade till Justin Timberlake till Skid Row till DMX till David Guetta till Eminem till Europe till Foo Fighters till Hinder till Kelly Clarkson till Kings of Leon till Kobojsarna till Lil' Wayne till Magnus Uggla till Maskinen till Michael Jackson till Millencolin till Nomy till The Pussycat Dolls till Roxette till Skillet till Tomas Ledin till Lady Gaga till Imperiet till Sean Paul till The Sounds till Pitbull osvosvosv. get it?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0