fredagkväll

godkväll!

ridningen gick bättre än väntat. red Gadd, och jag måste nog säga att det var bland dom bästa gångerna på honom. även om det inte var bra hela tiden. men man uppskattar dom små tillfällena då han var riktigt fin. fick till han hyffsat i alla gångarterna. fast det blev inte så mycket galopp tråkigt nog. men det känns bra att jag fick rida honom iaf en gång innan hopptävlingen som är om ca två veckor.


Gadd



när jag kom hem från stallet satte jag mig med ma-ma & pa-pa och kollade på Idol och åt ost & kex. mumsigt. sedan kollade vi på Skavlan också. haha anna anka, ojoj! vad ska man säga om henne egentligen? man kan ju iaf säga att Jay-Z är en riktig sköning ;D

hoppas att ni har haft en bra fredagkväll!

TereseErica

ja, visst är de fina! Jag har också haft en bra dag!! Har du några roliga planer för helgen då?

2009-09-25 | 22:25:28 | http://tereseerica.blogg.se/
beaboy

åh vilken fin häst :')

2009-09-27 | 12:32:44 | http://beaboy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0