det heter inte chokladbollar

denna torsdag har jag umgåtts med Carro. vi har bakat negerbollar (ja det heter faktiskt det. kolla själv i boken Sju sorters kakor) och degat framför program såsom Extreme home makeover, Tyra Banks show och Top model 4.

eftersom mamma skulle på bio, så åkte jag & pappa och åt på Sibylla. efter det åkte vi en sväng ut till birsta, för pappa skulle kolla på en ny mobil. vet inte om han hittade någon som föll honom i smaken. men det ska iaf vara en Nokia och utan touch. herregud. rädd för att följa med i utvecklingen? touch äääääger! älskar min mobil :))

anyway. om en kvart börjar idol. det ska jag se. ska ni?



J

touch sucks! och p.s i Stinas "sju sorters kakor" så står det faktiskt chokladbollar.. och den boken är äldre än mammsens.. WEIRD?

2009-09-11 | 00:00:32 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0