Bite Line

whaaat app ma homiiiiiiiies?!

här sitter jag och möglar. har nyss fixat håret lite. lugnar mig med resten av fixxxet till senare. jag och några flicks ska nämligen till Bite Line och käka middag ikväll. kvart över sex har jag bokat bord. det kommer nog bli himlans trevligt :)

förut idag så skypade jag med annapanna. hon har det bra där nere i Australien och på tisdag börjar hon sitt första jobb som majsplockare. det kan ju vara en upplevelse i sig, hehe :P passade på att skicka lite idol-länkar så hon hänger med allt som händer här i Sverige liksom.

ha en bra lördag. skriver senare ikväll. bye

Anna

haha aa får videoblogga ang hur man plockar majs då;) så du får känna lite av upplevelsen:D ;P

puss<3

2009-09-13 | 06:55:09 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0