5 + 5

hej på er!

gissa vem som klev upp 06:30 imorse! jag! gissa vem som satt och körde bil 06:45! jag! vem har världens snällaste dotter då? jooo min pappa, serrni. och NEJ, det var inte jag som körde bilen när vindrutan fick sig ett "fint" stenskott. helt säker. 100% säker. var bara tvungen att försvara mig här.

när jag kom hem efter en vända till Bilbolaget, tänkte jag att jag skulle lägga mig och sova igen. tyckte liksom att fem timmars sömn inte räckte. men kunde lillhövve somna då?? nääääää! hade lika svårt att somna som inatt. vettefan vad jag har fått för fel. tänker för mycket. hjärnan går på högvarv istället för att slappna av. dumhuvve. men jag tog på mig min fina sovmask och efter ett tag slumrade jag till. och vaknade klockan 13:05. fem timmar till. YES! 5+5=10. perfa.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0