min bästa mail-vän

hejhej!

har precis skickat iväg ett mail till anna-panna :) hon verkar ha det super i Australien och har nu avslutat sitt jobb som majsplockare ;P snart ska dom dyka och göra andra roliga grejer. är något avis :|


miss u<3

idag har vattnet varit avstängt här mellan 09:00 och 16:00. jag klev upp 08:30 bara för att kissa sedan gick jag och la mig igen. sedan var det bara att hålla sig till 16:00 :P jag höll mig sysselsatt med The Sims 3, så det gick bra ändå.

under and in

Anna

heeej!:'D ååh saknar dig MASSOR,MASSOR!!! har inte haft internet igeen på ett tag, HATA VODAFONE! tydligen så har vi laddat hem för mycket så då vart de fel i systemet.. konstigt eftersom ja inte har laddat hem nåt... men kan vara att vi tittar på hemmfafruarna på tv3.se så slut med de nu;P. Svarar på ditt mejl nu snart, vi ska ut och söka jobb idag. PUSS<3

2009-10-12 | 03:57:16 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0