mammas pojkar

då har elvispelvis fått varit ute på sin näst sista prommis idag då. både hon och jag var "påpälsad", hehe. hon fick ha sin fina döskalle-tröja. hon har ju inte så jättemycket päls nu, så jag var rädd att hon skulle frysa förstår ni...

var är pappa? om han inte kommer hem snart kommer vi inte att hinna hem till 20:00, och då kommer jag att missa Mammas pojkar. haha roligt att dom hämrar USA's version (momma's boys). följde även det slaviskt! jag kan inte hjälpa att jag älskar såna där program :D



fiiisa - it's all about me

Härligt! (: med mig är det helt okej ^^

2009-10-15 | 21:37:58 | http://sophielarssoon.blogg.se/
sophie

men HEJ din bloggare! ;) ja vi flyttar till bydalen! sjukt va! jamena skönsmo-hodden är ju the shit. men jaja! är allt bra med dig? =) kramar

2009-10-19 | 16:42:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0