kämpar på

God kväll fellows!

Är lite ledsen för att det inte är Svenska hollywoodfruar ikväll. Dessutom har jag sett klart alla avsnitt av Supernatural säsong 3. Illa! Men ska se alla avsnitt en andra gång. SÅ bra är dom! Jag är mycket medveten om att det är ett evigt tjat om denna serie, men vill ju inte att ni ska gå miste om ett sådant underverk ;)

Nu har jag underhållit mig själv ett tag med att finputsa mitt CV och skrivit ett nytt personligt brev. Detta ska jag imorgon maila iväg, i hopp om att jag ska låta tillräckligt intressant för att få komma på en arbetsintervju.
Det är mycket möjligt att min jobbjakt fortsätter imorgon. Ska kliva upp i tid och skriva några personliga brev och ta bilen och åka ett varv runt stan. Den här tjejen behöver ett jobb, ok?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0