jobbjakt3000

idag har jag sprungit runt som en skållad iller på birsta city. var in i de flesta affärerna och snackade på med butikscheferna. fast oturligt nog var det många som var sjuka, på semester eller rent av inte jobbade idag. lämnade in en del cv:n & personliga brev, men fler ska det bli! ska dit en till dag den här veckan och kolla om jag får tag på några fler butikschefer och lämna lite fler papper, hehe ;P det gäller att lägga i nästa växel nu!

inte nog med det så har jag hunnit vara i stallet i ca fyra timmar. åt toast, åt kladdkaka, kollade när Carro red och pratade med Carina inför klubbmästerskapet i hoppning som är sista oktober. snacka om att jag har fixat och trixat idag alltså.

ingen rast ingen ro; imorgon ska jag och Carro dra oss ner mot Abban för att sitta på "ungdoms-möte". men innan det ska jag skjutsa pa-pa till jobbet 06:45. heja jossi friskt humör, skjortan hänger utanför!!

SANAZ

Är man chef e det nog lättare att "sjukanmäla" sig själv :D

2009-10-15 | 09:27:32 | http://sanaz.blogg.se/
Anna

ja de är bra jobbat! kämpa på, någon lär ju behöva extrapersonal till julhandeln eller så:D Lycka till med tävlingen!!!:D

<3

2009-10-15 | 12:59:58 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0