hopptävling

idag har jag haft fullt upp i stallet. imorse åkte jag & carro dit och släppte ut ridskolehästarna. sedan var första start till hopptävlingen 10:00. jag kom ut på banan någon gång runt 10:30. jag & Mazerati hoppade 60cm och nollade, så vi fick en vit rosett :) han var superduktig, men lite het på gröten. fick kämpa för att få någon kontroll, det gick väl sådär med den saken haha. jag är stolt över honom att han inte reagerade minsta lilla på varken publiken eller musiken. stort plus! och inte sköt han rygg heller. proud mama :')

dessutom har jag stått i cafeterian och jobbat. och innan jag åkte hem tog jag & carro in ridskolehästarna. bra jobbat av oss eftersom vi inte fick någon hjälp av den tredje personen som också hade in- & utsläpp(...)

till sist vill jag tacka stödet som jag hade idag.
hejaklack på läktaren (♥), pepptalk, allt moraliskt stöd helt enkelt, och snälla päronen som höll koll på när jag skulle in på framridningen osv. puss på er!

Malin

SV: ELLER HUR! jag tycker dom är as coola ^^

2009-10-11 | 17:47:57 | http://stopandreplay.blogg.se/
petra

ni var sååå duktiga så :D du och massseeee!

2009-10-11 | 19:32:23 | http://petrusa.devote.se
Jeanette

Länge sedan jag var på en hopptävling, får nog åka till någon snart. Det är så kul att titta på!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-11 | 19:44:03 |
emma

Masse och du är nya radarparet :D ni var verkligen duktiga!

2009-10-11 | 20:11:06 |
emma

Masse och du är nya radarparet tror jag! :D Gick ju jättebra :D

2009-10-11 | 20:12:01 |
emma

VARFÖR DAMPAR DET ALLTID SÅFORT JAG SKA KOMMENTERA?! :'( WHYYYYY?!?!?

2009-10-11 | 20:12:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0