fika

Idag har jag varit på stan och fikat med Sophie. Det var väldigt länge sedan vi umgicks så det var trevligt :) En latte och blåbärspaj fick det bli för oss båda. Gött. Vi pratade på om allt möjligt. Och mitt upp i allt ihop så får killen vid bordet mitt emot oss ett psykbryt och slår det hårdaste han kan rakt ner i bordet. Sedan reser han sig upp och säger något i stil med "Skämtar du med mig igen så sticker jag kniven i dig" till den andra killen vid bordet. Shiiiiiet! Vi höll ju på att skita ner oss! Dom drog därifrån illa kvickt efter den incidenten och dom stackarna som jobbade på Cafét fick städa. Ojoj, Sundsvall alltså...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0