confused

orkade inte åka ut till birsta idag. tror jag tar tag i det där på lördag. istället har jag varit på Abban (blir bara mer och mer förvirrad för varje gång jag går dit), fikat hos mormor och hämtat pappa på jobbet. pappa är och fixar med mondeon nu, och sen när han kommer hem ska han och jag åka och handla lite mat till kylen/frysen/skafferiet.

alltså Arbetsförmedlingen??! idag försökte dom hjärntvätta oss att gå med i en a-kassa. att vara med i en a-kassa kostar typ 200-300kr varje månad. så dom menar alltså att arbetslös som man är (=noll i inkomst) ska man punga upp ett par hundra i månaden?? med vilka pengar då?! är man arbetslös så är man arbetslös och då får man inga pengar! dom kanske vill att man ska ta sms-lån? lyxfällan nästa!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0