svininfluensavaccin

Ja, då var man vaccinerad mot svininfluensan då. Tänkte ju inte göra det, men jag har nu gjort det för mormors skull. Jag och morfar åkte dit ca 07:35 och kom inte hem förrän 09:30. Då kan ni kanske räkna ut att det var ganska mycket folk som ville få en spruta i armen.

15:30 ska jag åka till stallet, men innan det ska jag skjutsa mamma till jobbet, äta "middag" och gå ut med hunden. Det var evigheter sedan (tre veckor sedan) jag hoppade Masse nu. Men jag har hört rykten om att vi ska få börja hoppträna varje vecka nästa termin. Hoppas! Jag undrar vad Carina har planerat för oss idag. Lite högre hinder hoppas jag på :)

Och inte nog med att man säkert får ont i armen och blir febrig ikväll så har Petra tvingat mig att kolla på Supernatural med henne... Haha näääärå, det kommer bli lika roligt som vanligt :D (om jag inte börjar må dåligt då vill säga...)

That's all.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0