jag har sagt det förut, och jag säger det igen...

... SUPERNATURAL RUUULEEEEZZZZZZZZZ!! Ikväll har jag & Petra sett klart säsong 2 och påbörjat säsong 3. Blev överlycklig då jag fick reda på att det faktiskt finns en säsong 5. Fast har ingen aning om när den släpps. Det jag vet är att säsong 5 hade premiär på kanal 5 idag(!) och att säsong 4 kommer ut i butik i januari. Lång tid kvar... Men ni vet ju vad dom säger; Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. God, I hope they're right...

Petra

jag är seriöst BESATTTTT. hahahaha. sitter i skolan nu och tänker på att jag vill kolla på supernatural! sjukt.

2009-11-16 | 10:07:25 | http://petrusa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0