första snön har anlänt

Imorse klockan 09:37(!!!) vaknade jag utav att jag fick ett sms. Whattaaaa? Vem i allsin dar vill mig något såhär i gryningen?? Petra ville mig något. Smset löd: jossiepossieee! vad ska du göra idag? jag slutar snart jag :D vill du göra nått? Annons: Kolla in Flygresor.se. Hon är en fattiglapp, det är därför hon alltid skickar sms från internet, vilket förklarar varför det alltid är reklam i slutet. Fast nu har hon tydligen fyllt på mobilen, ska man tro på detta? Tveksamt. Känner på mig att någon (med betoning på någon) kommer att skicka femhundra sms imorgonbitti och väcka mig som bevis. ANYWAY. Hon kom i alla fall hit och vi har kollat på Supernatural hela dagen, hihi. Och ätit billy's panpizza och korv med bröd. OCH chips :))

Snö har det kommit också. Blandade känslor. Roligt med snö, snart jul - Jobbigt med slask och halka, kallt. Det har varit himla skumt väder idag alltså. Ena sekunden snöar det, sen två minuter senare har det slutat, sen fem minuter senare snöar det igen, sen tio minuter senare är det uppehåll, en minut senare snöar det. yeahyeah, you get the picture.

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag och skrället ut på morgonprommis tillsammans. Hoppas det ligger en decimeter snö på backen. Eller inte. Eller jo. Va?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0