bad hair day

Tjohej!

Imorse var jag & mamma ute och gick med Elvira i koppel och Stina i barnvagn. Sedan åkte vi ut till Birsta City och köpte lite julpyssel på Panduro och så checkade vi nya butiken Rut mfl. Fick en mössa av mamma. En såndär Bad hair day-mössa. Alla har nog sett den förut. Om inte så ser den ut såhär:




Elvira verkar lite skeptisk ;P


Sedan fick jag sitta och vänta på mamma hos tandläkaren i en timme(...) och innan vi åkte hem for vi förbi mormor & morfar en sväng. Nu väntar jag på käk. Mackisar och korv tror jag att det skulle bli. Det duger i krig.



adeline

ja, gillar der riktigt mycket ;)

2009-11-26 | 22:19:02 | http://adelaiide.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0