alive

yoyo!

Jag lever fortfarande! Slapp feberfrossa. Det enda var att jag fick jävligt ont i armen igår, men idag känns det bättre. Så det kommer nog inte vara några större problem att rida idag, tack o lov.

Vad har hänt hittills idag då? Jo, det ska jag berätta för er! Först och främst åkte jag till pappas jobb för att lämna hans snusdosa (ringde till mig i panik, abstinensen hade väl slagit till...). Träffade Annie när jag var på väg till bilen, hon frågade om jag ville vara barnvakt åt Stina på tisdag, ofc! Sedan checkade jag min mail när jag kom hem och då var jag inbjuden till ett seminarie i personlig marknadsföring. Aaa, det var det.

Ska snart värma lite käk i micron och kraffsa fram lite pengar. Käket är till min mage och pengarna är till biljetterna som jag reserverat till New moon på söndag. Den kommer vara asbra! Jag känner det.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0