näsblod

03:50 inatt vaknade jag av att det rann ur näsan. snor tänkte jag, och torkade mig med utsidan av handen. men när jag kollade på handen så tyckte jag mig urskilja något som var mörkare än snor. och så rätt jag hade. bloooood var vad det var! studsade upp ur sängen och in i badrummet. men såklart så har ju lampan slutat fungera där inne. då var det bara att kuta vidare in i köket. och där stod jag och lät blodet droppa ned i vasken. sedan var jag ju tvungen att springa till badrummet igen för att hämta en bomullstuss. pulade in en i näsan och gick och la mig igen.

var alldeles blodig i lillnosen när jag blev väckt 09:30. drog ut bomullstussen som hade fastnat eftersom blodet hade torkat(!) ajaj. sedan följde jag med m & p till kretsloppsparken (fd blåbergstippen). vi kastade massa skrot sedan åkte vi och kollade lite på nya fiestan på bilbolaget, köpte glass, nya lysrör till badrummet och hundgodis till lillskrället.


ikväll blir det Robinson och imorgon blir det Stöde!



J

hmm natt-näsblod.. måste ligga i släkten! min kudde är helt nedblodad under örngottet efter diverse incidenter.. :S

2009-05-03 | 01:51:51 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0