hoppning i mitt hjärta

vill börja med att säga grattis ma-ma! imorgon ska vi fira henne, hoppas hon blir glad för presenten jag har köpt. men det blir hon garanterat! själv längtar jag mest till gooofika :D

fick rida gulle-gadd idag, så joss blev nöjd tjej :) blev dock lite ledsen när jag fick höra att vi ska ha teori nästa fredag, då vi egentligen skulle ha haft hoppning. bläääu. men sen blev jag glad igen när jag såg att det kommer vara en till hopptävling innan sommaren :D


fin kille!


Michaela

Hejsan, nu har du chansen att bli veckans blogg på min blogg, besök gärna och läs va du behöver göra! Ge dig själv en chans, det är faktiskt jättenkelt. Massa kramar från Michaela - foreveryouandme.blogg.se =)

2009-05-08 | 21:48:09 | http://foreveryouandme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0